ELLS Scientific Student Conference

Reiche deinen Abstract ein - whatELLS?

ELLS Scientific Student Conference 2024

"The puzzle of Life Sciences - Add your piece"

Die BOKU lädt alle Studierenden herzlich zur ELLS Scientific Student Conference ein:
"The puzzle of Life Sciences - Add your piece"

Subthemes:
    Shaping the new economy; achieving prosperity within the planetary boundaries
    Creating food in a changing world; shaping systems for nutritious meals
    Following the steps of the farmer; caring for fields, animals and pastures
    Designing sustainable transitions; navigating the intersections of design and implementation
    Resilient use of natural resources; the balance of utilizing and preserving forests, minerals, water and air
    Discovering life's code; microscale innovations with macro impact

Wo: Wageningen University (Niederlande)
Wann: 22.-23. November 2024
Neue Deadline für Abstract-Einreichung: 30. Juni

Lass dich von den Master- und Bachelorarbeiten anderer Studierender inspirieren, vernetze dich mit Studierenden aus ganz Europa und Übersee, höre Keynotes von Top-Wissenschaftlerinnen und nutze das breite Angebot der ELLS Scientific Student Conference!

Die Konferenzteilnahme ist gratis, es gibt Reisestipendien für die Präsentator*innen und Geldpreise für die besten Präsentationen!

Nähere Informationen und Registrierung:
wur.eu/ells2024

www.boku.ac.at/ells